Bendrovės „Mano BŪSTAS“  klientus pasiekė puiki žinia

2021-03-21

Šilutės daugiabučių gyventojus, kurių namus prižiūri bendrovė „Mano BŪSTAS“, pasieks puiki žinia, leisianti sutaupyti pinigų. Nuo vasario 1 dienos net 75 proc. mažėja daugiabučių namų techninės priežiūros tarifas. Jei iki šiol gyventojai už šią paslaugą mokėjo apie 7 euro centus už 1 kv. metrą, tai jau netrukus šis mokestis sumažės iki maždaug 1,5 euro cento už 1 kv. metrą.

Kita gera žinia, jog nuo praėjusių metų rudens „Mano BŪSTAS“ paslaugas klientams pradėjo teikti pagal naują veiklos modelį. Jo esmė, kad dabar daugiabučiu rūpinasi ne vienas vadybininkas, bet visas būrys kompetentingų specialistų: nuo inžinierių, buhalterių iki teisininkų. Ir visi jie rūpinasi būsto priežiūros sritimis, kurias geriausiai išmano. Jei anksčiau įmonė dirbo pagal principą klientas-darbuotojas-sistema, tai dabar vadovaujasi principu klientas-sistema-darbuotojas. Tam, kad kliento problema būtų pradėta spręsti, būtų kontroliuojama jos kokybė, terminai, atsakingi asmenys, ji turi patekti į mūsų skaitmeninę duomenų sistemą.

Taigi, klientas pirmiausia savo klausimą suformuoja per savitarnos portalą ar mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“ arba skambina į klientų centrą telefonu. Tokiu būdu visi kliento klausimai iš karto atsiduria sistemoje ir jie nedelsiant perduodami konkrečiam specialistui spręsti: avarinės tarnybos darbuotojui, inžinieriui, apskaitininkui, užklausų valdytojui, e-pardavėjui, kokybės kontrolieriui ir t. t. Tuo metu ankstesniame modelyje klientas pirmiausiai kontaktuodavo su vadybininku, kuris turėdavo užtikrinti, kad informacija būtų suvesta į sistemą. Deja, bet pasitaikydavo, jog neretai suveikdavo žmogiškasis faktorius ir darbuotojas tiesiog pamiršdavo, išeidavo atostogų, pakeisdavo darbą, neturėdavo nuotaikos ar panašiai ir taip kliento išsakyta problema tiesiog pasimesdavo ar likdavo tik pas konkretų asmenį galvoje. Tai netenkino nei įmonės klientų, nei pačios bendrovės.

Esame pasirengę reaguoti į visus klientų klausimus, o kad jie būtų operatyviai sprendžiami, turime stiprią kompetentingų namo priežiūros specialistų komandą, pasiryžusią padėti 24 val. per parą. Vizualiai daugiabučius nuo šiol apžiūri ir jų būklę vertina ne bendrųjų kompetencijų vadybininkas, o konkrečiai daugiabučiui priskirtas kvalifikuotas techninis inžinierius. Jis rūpinasi namo techniniais klausimais, dirba objekte, atlieka namo priežiūrą ir užtikrina, kad visos pastato sistemos funkcionuotų tiksliai, sklandžiai ir be trikdžių.

Primename, kad visi namo gyventojai daugelį būsto priežiūros reikalų gali tvarkyti per mūsų sukurtą skaitmeninę platformą eBŪSTAS. Naudojantis ja galima saugiai ir patogiai dalyvauti apklausose, balsavimuose, matyti ir apmokėti sąskaitas, registruoti gedimus. Esame vienintelė daugiabučių priežiūros įmonė, galinti pasiūlyti saugius, patogius ir skaitmeninius bendravimo bei būsto priežiūros sprendimus. Tai ypač aktualu pandemijos metu, kai visi privalome laikytis saugumo reikalavimų.

Gyventojai visada gali kreiptis į mūsų Klientų centrą Jiems patogiausiu būdu – per savitarnos portalą www.ebustas.lt ar mobilią aplikaciją eBŪSTAS, visą parą veikiančiu telefonu 8 700 55 966 arba el. paštu info@manobustas.lt


Straipsnio komentarai

Skaitytojas2021-03-23
Nemaža dalis gyventojų nesinaudoja skaitmeninėmis technologijomis dėl įvairių priežasčių. Tai kad kaip pažiūrėsi į tas geras žinias. Kažkam tai gali būti gera žinia, o kai kam labai bloga. Susigalvos vieną dieną ir nebesiųs jokių pranešimų . Sakys mums nepriklauso. Tik pinigus už paslaugas atliktas ar neatliktas imti priklauso :D Taip ,kad apie tai ar gerai ar blogai kažkas, turėtų atsakyti paslauga besinaudojantys, o ne tie kas tą paslaugą teikia. Aišku jeigu klausi tų kas naudojasi ta paslauga gal sakys, kad gerai. Tie kas nesinaudoja, tuės kitą nuomonę. Apsilankius interneto svetainėj neužsiregistravus mažai viešos informacijos. Jeigu įmonė neturi ką papasakoti ar parodyti, keistai tada atrodo tokie straipsniai laikraščiuose. Bijo pateikti kažkokią minimalią ataskaitą apie savo veiklso rezultatus. Nėra nurodyta net kur įsikūrusi įmonė. Jeigu įmonė teiktų paslaugas vien telefonu tai dar kažkaip gal ir nieko būtų . Bet įmonės veikla daug platesnė. Gali viešai paskelbti ir apklausų rezultatus. Nors gal čia irgi paslaptis . Ir tokiu būdu žingsnis po žingsnio patys gyventojai gal labiau pradėtų domėtis gal ir naudotis. Toks vaizdas, kad kas pakels šuniui uodegą jeigu ne pats :D Komentaras patinka Komentaras nepatinka
Tomas2021-03-22
Jau ruošiu dokumentus, dėl "Mano būstas" patraukimo administracinėn atsakomybėn už administravimo pareigų nevykdymą. Atsibodo mokėti įmokas neįgaliai "kontorai"..... Komentaras patinka Komentaras nepatinka
kate maise2021-03-21
tai pristatykite personaliai situos isganytojus. Jei butuose nesulauksime, tai bent gatveje sutike nusilenksime. Jusu tarnyba egzistuoja tarsi mistiniame pasaulyje - nei priskambinsi, nei prisikviesi. Tipo bustine persikelia i internetines erdves e-BUSTAS.
Deklaracija avariniams iskvietimams tel. 870055966 24val. per para, pavirtusi i 24val. priskaminimo trukme. Dalyviu apklausos ir balsavimai aplamai cirko lygyje. Kaip kas moka, taip tas soka....
Komentaras patinka Komentaras nepatinka
puiki žinia tai2021-03-21
„Mano BŪSTAS“ paliko Šilutę Komentaras patinka Komentaras nepatinka
..2021-03-21
Nelabai eina suprasti kodėl tai gera žinia. Kodėl nekeliamas klausimas kad rubikonistai neadekvačiai plėšdavo pinigus nuo gyventojų? Kad turėtų kažkaip būti kompensuojami ir gražinami permokėti pinigai. Bet tai irgi būtų "neatsargus" panorėjimas, kad keliauti atgal į ateitį "gražinant" patvorius. Ir ta reklama kur aiškinama "užeik pas mus neišeidamas iš namų". Jugi duodama susiprasti kad tie namai yra ne jūsų, jūs randatės pas "mus" svečiuose tik kažkodėl niekaip nesusiprantate eiti lauk. Nu ir vistiek yra nesamonė kad tokioje "sistemoje" gali gyvenamas butas, namas ar žemė skaitytis kaip privati nuosavybė, kur apie gyvenimui ir gyvybei užtikrinti reikalingas funkcijas pasirūpina sistema. Panašiai kaip koks inkubatoriu ar tvartas. Tad čia nėra "vokiška" drausmė ir tvarka ir teisingumas. Tai kariška "institucionalizacija". Ir tai nėra kažkas kas savaime blogis ar gėris. Ar instrumentas kurio "gerumas" priklauso nuo panaudojimo pvz peilis panaudojamas raikyti duoną ar skerdykloje pjauti gyvulių gerkles. Nes kalba eina apie "sistemas" ir veiklos modelius, kur ir klientas ir darbuotojai nėra sistemos dalys. Jie kažkaip vistiek yra už sistemos ribų. Tai yra nieko negalima "susiprasti" apie sistemą, sisteminimą, sisteminingumą, tt iš klientų ar darbuotojų veiklos ar elgesio. Komentaras patinka Komentaras nepatinka